helgeen :))

fredaag: skolan, efter skolan så gick jag och dannis och fika, mysigt :)) sen ut till stallet, longera älskligen, skit fin ju :D sen mocka och allt. va i stallet heela kvällen, massa goos med majsan :))

lördag: hem till mormor och morfar, grattis till mormor som fyllde 65 år =) sen hem och kolla på film och så. sen ut till stallet, longera majsan innan jag red, gick helt okey. känns så skönt och vara igång igen. nu vill jag bara att medicinen ska komma! efter stallet så åkte jag hem och fixa. sen vaa jag med benne och dannis :))  mareängsviis och massa sing star :D skooj =)

söndag: vakna hoos benne juu, hem och skulle kolla på a walk to remember, helt sjukt vi har 5 dvder och ingen jävel gick att kolla på, inte ens datan! ska snart ut till älsklingen, ska rida ut i dt skööna vädret :))) sen blir dt ut och springa ikväll. härligt att jag måste plugga oxå, cp omproooov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0