cup (:

cup idag :))) var som sakt med på cup i uppsala idag, med flickor- 94, eftersom dem var så några. vi var 8 st! ;o men dt gick ju bra ändå :)))  vi kom tvåa i finalen :D haha, härligt att vi typ spela typ 6 matcher, och jag som inte har tränat innebandy på typ 3-4 år.. men dt gick ju ändå :))) efter så var dt direkt till stallet, longera älskling..finfin! :D nu sitter jag här och håller på att somna.

hur fan ska jag göra med innebandyn?
börja
eller inte?
har liksom inte vart så intresserad på flera år, men eftersom dt va så kul idag, så vet jag inte..måste tänka på saken! :)))

Kommentarer
Postat av: antonia

innebandy är det bbästa som finns!

jag tkr du ska börja :)

2009-08-09 @ 11:09:48
URL: http://antoniajonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0