härligt väder va!

i natt sov jag, bennie och dannis i "uthuset", igår kväll rodde vi till mullön, mysigt! (: sen skulle vi bada, men ingen ville bada sen. sen cykla vi hit och var där ute, hur pigg som hälst! sprall (:

sen idag så åkte vi till silvköparen och bada, sola och bada. skapligt nice väder! sen när mama kom hem så åkte vi ut till stallet, skulle bara ge medicin och ge mat. skapligt smart man är som glömmer medicinen, liksom var därför jag var där. hahahhahaha. sen direkt efter stallet så skjussa mamma mig till tåg stationen där jag möte camilla :D vi gick typ 2 varv runt hela jävla sala. skapligt ont man har i fötterna nu. sen åkte vi ut till stallet igen och gav majsan medicin och prataa lite med carroo (: sen lämna vi bara av camilla vid tåget, roligt och träffa dig sötnos! (:

i morgon ska jag städa hela huset, bara för att jag är snäll! skit stökigt och mina saker ligger i hela huset!

Kommentarer
Postat av: camilla

desamma:)<3

2008-07-12 @ 10:40:37
URL: http://cwesterlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0