västerås

västerås, hälla idag då (: först shoppingen köpte foundation och ett par ringar, som vi får se om jag kommer andvända. sen ikea köpte ett överkast, ljussaker och en sak som man kan ha tidningar i. skulle vilja mycket mer till mitt rum, men allt som jag ville ha va så jävla dyrt. men ska åka till karlssons nån dag och köpa ramar, billigt och bra där ju (: efter västerås så åkte vi till stallet, red ut och det gick bra (: har haft ont i huvet typ hela kvällen, det suger. kollat på höök ikväll, det är riktigt bra ju (: åh, jag vill verkligen bli polis! och jag ska göra allt för att bli det, ska vissa alla att jag klarar det, ni ska få se. fast jag skulle vilja bli skådespelare också, kanske kan bli både och? (: vi får väl se :D

Kommentarer
Postat av: elin

älskar att åka till ikea och köpa saker till ens eget rum, haha. askul ju :D

2008-08-24 @ 09:01:53
URL: http://ellijonsson.blogg.se/
Postat av: emmabrokmark :)

du kan va en skådespelare som spelar polis ;) <3

2008-08-24 @ 13:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0