snipp, snapp, snut så var lovet slut..

jaha, då var sommarlovets sista dag snart slut. det känns som jag nyss satt i skolan och som om vi fick sommarlov, fan, sommarskolan förstörde verkligen sommaren, skönt att ha det gjort iaf. men den här sommar har gått riktigt foooort! har inte vart den bästa sommaren precis, tråkigt väder nästan hela sommaren, men får hoppas på sommaren 09 istället :D skola i morgon då, roligt att träffa klassen igen, och alla andra :D idag var jag ut till stallet på fm. red ut idag också, gick helt okej (: sen har jag vart i badhuset med ida, wooho ida lärde mig dycka!!!!! trodde fan det var omöjligt, men det gick ju.. till slut :D haha. nu sitter jag och funderar på vad jag ska ha på mig i morgon, har verkligen inga kläder ;o det suger! men ska gå och drika te nu, typ nått som man blir lugn av, så får se om jag somnar lättare i natt.

hejdå sommarlovet, hej plugget

Kommentarer
Postat av: camilla

haha ha så kul i skolan söto:)

2008-08-19 @ 22:15:09
URL: http://camillaaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0