shohej

åh, i morse så trodde jag att jag hade sommarlov, fyfan va sur jag blev när jag kom på att jag inte hade det :(  jag vill åka till stockholm i morgon och kolla hammarby-aik, men verkar inte bli så..

idag har jag vart hos mormor och morfar (: molly fick nått ryck och kände inte igen mig när jag kom, skälde och morra och massa ;o tror det var för att jag hade så mörka kläder på mig, och så börjar hon väl bli lite gamal. men till slut så blev hon som vanligt. snuttan <3

alltså jag har problem med vad jag ska skriva för nått? inte så roligt att jag bara skriver om vad jag gör på dagarna och så. har ni nått förslag på vad ni vill läsa om, som gäller mitt liv eller vad som hälst igentligen, så skriiv massa förslag :D

Kommentarer
Postat av: evelina

hihi thanks :D

2008-08-25 @ 15:29:47
URL: http://eveeeee.blogg.se/
Postat av: ida

hhaha, själv trodde jag att mamma väckte mig för att jag skule gå till skolan i lördags. :)

2008-08-26 @ 10:11:06
URL: http://idabenneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0