en nervös ida..

Herregud, jag är super nervös till i morgon. Då ska jag och pappa till strömsholm men älskling. Det borde vara bra, men jag är ändå osäker. Eftersom hon har blivit "tjock" nu och äter det mesta så, skulle vara hemskt om hon inte var frisk! ännu mer pengar till medicin, och ja, det är inte lite medicinen kostar! skulle vara så jääääääävla skönt om magsåret var borta, skulle vi börja träna dressyr för instruktör och kunna köra på ordentligt, kanske komma upp i lite högre hinder. åh, hon måste vara bra. jobbigt att sitta här hemma och bara vänta på tills det ska bli tisdag. åh, kommer ihåg sist vi var där, när dem gav dig lugnade, och du la huvudet i mina armar, och vetrinärerna sa: tyvär så kan nog inte din mamma hjälpa dig nu.. åh, älskade häst!  men hörru du får hålla tummarna för majsan i morgon, snälla?




Kommentarer
Postat av: ida

jag håller tummsisarna för na! <3

2008-08-12 @ 01:21:21
URL: http://idabenneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0